2022-11-18
У Миколаївській гімназії № 64 був проведений тиждень Толерантності (14.11.22-18.11.22). До роботи були залучені не тільки соціальний педагог Сизова Н.В., практичний психолог Діланян-Перун М.А., а й класні керівники початкової та основної школи. Для роботи був запропонований план.
Ролик для перегляду був цікавим, усі учні із захопленням дивилися. А онлайн опитування «Чи знаєш ти, що таке толерантність?», яке проводилося із учнями 2-9 класів, показало, що 79,5% знають термін «толерантність», 42,1% про толерантність дізналися саме зі школи. Більшість опитаних вважають, що толерантність – це прийняття інших такими, які вони є. А також толерантність – це вміння вислухати людину. P.S. Опитано 176 учнів.
Для вівторка була підготовлена не менш цікава програма для дітей. Онлайн дошка порад «Як змінити світ на краще?». Дуже креативна, а так, як наші учні професіонали в комп’ютерних технологіях, то для них це було легко… Вони відчули свій внесок у світ толерантності.
Ось така чудова дошка порад у нас вийшла
На середу було заплановано 3 завдання. Учні та учителі протягом дня писали один одному приємні повідомлення у Viber. Така техніка дуже корисна для мотивації людини та для підвищення самооцінки. Треба не соромитися робити людині компліменти або бажати гарного дня. Це покращить настрій не тільки тому, кому адресовано, але і тому, хто робить таку гарну і добру справу!
Проводилися цікаві відео-вікторини та відео-ігри, в результаті яких покращилися знань про толерантність, згадалися всі-всі добрі справи, які робили діти, навчилися толерантно поводити себе в різних життєвих ситуаціях.
Учні других класів узяли участь у занятті з елементами тренінгу «Стежина доброти». Не зважаючи на ситуацію і на те, що наше навчання зараз проходить дистанційно, учні активно беруть участь у обговоренні даної теми. Усі завдання на занятті створені для комфортної роботи в Zoom. Дякуємо за розуміння і допомого батькам!
І наш останній день тижня п’ятниця був не менш цікавим.
В останній день ми працювали в техніці Арт-терапії «Квітка толерантності». Учні дуже старалися створити свою неповторну квітку.